У НЦЭП выкарыстоўваецца сістэма тэхнічнай падтрымкі карыстальнікаў – ІС "Сістэма ўзаемадзеяння з карыстальнікамі" (ServiceDesk і Кантакт-цэнтр).
Для работы ў сістэме тэхнічнай падтрымкі https://support.nces.by/ карыстальнікам неабходна прайсці рэгістрацыю.
У выпадку ўзнікнення пытанняў пры аўтарызацыі/рэгістрацыі ў сістэме тэхпадтрымкі карыстальнікаў неабходна адправіць апісанне сітуацыі на e-mail hd@nces.by. Ваш зварот будзе разгледжаны і вырашаны ў тэрміны, вызначаныя рэгламентам тэхнічнай падтрымкі.
Для доступу да сістэмы праз VPN-канал на працоўным месцы карыстальніка неабходна папярэдне дадаць запіс 10.103.1.195 support.nces.by у канец файла: для карыстальнікаў Windows-файл %windir %\System32\drivers\etc\hosts, для карыстальнікаў Linux — файл/etc /hosts
Internet Explorer: IE 11, IE Edge;
Firefox;
Google Chrome;
Opera.
Пры ўваходзе з мабільнай прылады скарыстацца опцыяй мабільнага браўзера – "Адкрыць поўную версію/Версія для ПК".